2014. június 4., szerda

Napraforgómagos cipó CSÖKKENTETT SZÉNHIDRÁT TARTALOMMAL

Amióta Botika bölcsis, én pedig ismét dolgozom, alig marad időm sütni...sajnos...úgy érzem, sosem érek a dolgaim végére. Viszont, szerencsére rábukkantam a Lidlben ezekre a kenyérliszt keverékekre, így aztán töredéke energiából csodaszép házi kenyereket tudok varázsolni. Ami pedig számomra rendkívül szimpatikus, hogy mindössze 39 g a szénhidrát tartalma. A fehér lisztből készült kenyérének a fele.

Ezt most nem is a recept miatt írom le, sokkal inkább azért, hogy aki hasonló cipőben jár, bátran próbálja ki, mert végtelenül egyszerű és nagyon finom.:-)  

Én a szokásos módon készítettem el, úgy, ahogy a többi kenyérkémet is szoktam, csak annyit változtattam, hogy az 50 dkg lisztkeverékhez itt csupán 320 ml langyos vizet öntöttem. Más hozzávalóra nem is volt szükség. Így egy kisebb, 750 grammos cipócska született...:-) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése