2016. június 25., szombat

Maglisztes rudacskák

A múlt heti magos rudacskák hatalmas sikerén felbuzdulva ma gondoltam egy nagyot, és átvariáltam csöppet a receptet, a Norbi liszt majdnem teljes mennyiségèt kiváltottam maglisztekkel, így még kevesebb lett a szénhidrát tartalma....és  Dorkám szerint még a múlt hetinél is finomabb lett, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint, hogy melegében elpusztítottuk  mind a 3 tepsivel. Bár őszintén szólva azért voltak kétségeim, mert ahogy belecsippantottam a nyers tésztába, nagyon nem ízlett. Akkor nyugodtam meg, amikor kisült az első adag...😊

Hozzávalók:

50 g rozsliszt
50 g napraforgómag liszt
50 g tökmag liszt
85 g zabpehely liszt
250 g túró
1 dl tejszín
150 g reszelt sajt
1 tojás sárgája
1 tk sütőpor
1 tk só
1 tk őrölt bors
75 g margarin

Elkészítése:

A hozzávalókat egy tálba tesszük, és a robotgép dagasztó karjával egyenletesen összekeverjük. Gombócot gyúrunk belőle, kicsit ragadós lesz, ez normális, folpackkal takarjuk le és tegyük hűtőbe pár órára.

A hűtőből kivéve lisztezett gyúródeszkára tesszük és 4-5 mm vastagra sodorjuk. Tetejét lekenjük tojással, megszórjuk lenmaggal, és derelye vágóval 1x10 cm-s rudakra vágjuk.

Sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk őket és 180 fokra előmelegített sütőben 10 perc alatt 
megsütjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése