2013. november 5., kedd

Sütőtökös pohárkrém

Múlt héten készítettem egy kis pohár tejfölből mascarponét, merthogy egy süteménybe kellett volna két kanállal, ezért arra gondoltam, elég lesz, ha egy kis adagot csinálok...végül aztán mégsem használtam fel, így aztán elkezdtem agyalni, mi legyen a sorsa...

Adta magát a pohárkrém, már csak az ízesítését nem tudtam, de aztán ez is hamar eldőlt, amikor megsütöttem a tököt...:-) egy szeletet lenyúltam belőle...:-) ha sokáig várok, nem marad...

Hozzávalók:

15 dkg mascarpone
1 szelet sült sütőtök
1 ek cukor /a tök édességének függvényében lehet több is/
1 zacskó vaniliás cukor
2 dl tejszín
Csokis müzligolyók

Elkészítése:

A sütőtököt botmixerrel pépesítjük, hozzákeverjük a mascarponét és a cukrokat. Robotgéppel felverjük a tejszínt, majd óvatosan belekeverjük a sütőtökös krémbe.

A poharak aljába beleöntünk egy-egy evőkanál csokis müzligolyót, majd ennek a tetejére teszünk a krémből. Majs még egy réteg müzligolyó és még egy réteg krém.

A teteje tetszőlegesen díszíthető, én müzlit és citromfű leveleket tettem rá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése