2013. december 14., szombat

Meggyes-csokis muffin



Dorka reggelire csokis muffint kért, de mire a pékségbe értem, elfogyott...így hát megígértem neki, hogy ebéd utánra sütök. Elmentem hát a boltba, hogy megvegyem a hozzávalókat. Hazaérve kipakoltam az asztalra, de valahogy mindig elfelejtem, hogy Boti már feléri, és lepakol mindent...Az hagyján, hogy lepakol mindent, de megkaparintotta a tábla étcsokit, a fogával kinyitotta és mire észbekaptam, már jóízűen rágcsálta...:-) Még szerencse, hogy volt itthon másik csoki is, így gyorsan kicseréltem és egy másik csokit csempésztem a kis kezébe...ő így ugyanolyan boldog volt, és az alpanyag is megmenekült...:-) 


Hozzávalók:

10 dkg étcsoki
10 dkg margarin
15 dkg cukor
2 tojás
15 dkg liszt
Fél tk sütőpor
40 dkg fagyasztott meggy
5 dkg fehér csoki a díszítéshez

Elkészítése:

Az étcsokit a margarinnal gőz fölött felolvasztjuk, majd kicsit hűlni hagyjuk. A cukrot a tojással robotgéppel habosra keverjük, majd hozzáöntjük a langyos cssokis vajat. A liszthez kevert sütőport a csokis masszához keverjük, Majd mehet bele a meggy. Eléggé ragacsos tésztát kapunk.

18 muffinformát kibélelünk muffin papírral, evőkanállal belekanalazzuk a tésztát, majd 175 fokra előmelegített sütőben 30 percet sütjük.

Amikor kisült, hűlni hagyjuk, majd gőz fölött megolvasztjuk a fehér csokit, díszítő tollba öntjük, és kidíszítjük vele a muffinokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése