2014. január 26., vasárnap

Vanilia pudingos pohár desszert

Most először sütöttem vajas piskótát, és hát igen....ilyen is előfordul...elszúrtam...nem sült át a közepe. Van ilyen...de, mivel az eredeti sütimhez így nem tudtam felhasználni, alternatív megoldásként a szélét, ami rendesen átsült összetépkedtem és poharakba tettem....és ahogy esik úgy puffan alapon összejött ez a desszert...és igaz, hogy ebéd után ettük, amikor már nem is voltam éhes, de annyira, de annyira finom volt, hogy még kevésnek is bizonyult...

Hozzávalók:

4 tojásos vajas piskóta fele (ennek hiányában bármilyen piskóta, babapiskóta is megteszi)
1 zacskó vaniliás cukor
4 ek cukor
5 dl tej
Poharanként 2 cl meggylikőr
Poharanként 4 db meggylikőrben áztatott meggy
Gyerekeknek ugyanez meggybefőttel, ill annak levével
A díszítéshez tortadara

Elkészítése:

A piskótát darabokra tépkedjük, és poharakba rakjuk. Meglocsoljuk poharanként 2 cl meggylikőrrel és beletesszük a benne áztatott meggyeket. A gyerekeknek meggybefőtt levével locsoltam és abból vettem ki meggyet.

A pudingport egy tálkában összekeverjük a cukorral és egy kevés tejjel. A többi tejet felforraljuk, majd a pudingos masszát beleöntjük és addig főzzük, amíg besűrűsödik.

Rákanalazzuk a piskótára és lehűtjük. Amikor kihűlt, tortadarával díszítjük.

Zászlóval megjelöltem a gyerekekét...:-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése