2014. február 6., csütörtök

Sütinyalóka újratöltve

Ma van a kislányom névnapja és ahogy ígértem neki, elkészítettem a sütinyalókát, az egész oviscsoportnak no meg persze az óvónéniknek is...pár hete már csináltam egy főpróbát, hogy biztosra menjek, na most ehhez képest újragondoltam az egészet, hiszen ezúttal dupla adagra volt szükség és arra gondoltam, talán egyszerűbb lesz, ha forró vizes piskóta lesz az alap, ennek receptjét ITT írtam le korábban... jó nagy adag és már csak az ízesítést kell kitalálni. :-) 

Maga a tészta valóban egyszerűbb lett, viszont jópár órát a fagyon kellett pihennie, hogy ne lötyögjön benne a pálca.

Egyetlen dolgot nem gondoltam át...hogy jut el épségben az oviba...

Hozzávalók:

1 adag forró vizes piskóta
3 narancs leve
1 narancs reszelt héja
1 ampulla narancs aroma (Lidl-ben kapható)
10 dkg tejcsoki
4 dkg margarin
2 ek holland kakaó
27 szem magozott meggy

A díszítéshez:

30 dkg étcsoki
Tetszőleges dekorcukor

Elkészítése:

Megsütjük a forró vizes piskótát. Amikor kihűlt egy nagyobb tálba összetépkedjük. Belereszeljük a narancshéjat, belecsorgatjuk a narancsok levét, mehet bele a narancshús is. Én nem találtam elég narancsosnak, ezért tettem bele még az aromát is. Majd a kakaóporral együtt összegyúrjuk, amennyire lehet.

Gőz fölött felolvasztjuk a tejcsokit a margarinnal és azt is belekeverjük. Jó alaposan összegyúrjuk.

Diónyi golyókat formázunk belőle, mindegyik közepébe egy szem meggyet teszünk. A golyókat tálcára sorakoztatjuk egymás mellé, és a fagyasztóban pihentetjük 2-3 órát.

Felolvasztjuk az étcsokit a golyók bevonásához, a pálcákat mielőtt a golyókba szúrjuk, mártsuk előtte a csokiba a végét, hogy aztán stabil maradjon a golyóban. Én nem mindegyiknél mártogattam be, meg is látszott...A csoki után hamar kell rászórni a dekorcukrot, mert a hideg golyón hamar köt a csoki.

Hungarocellbe szúrkodjuk, amíg teljesen megdermed, aztán mehet a pohárba...:-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése