2015. július 11., szombat

Diétás vaniliás krémtúró


Mint azt már korábban említettem, ez gyebrekkorom nagy kedvence. Mivel még mindig nem adtam fel fogyókúrámat, így most elkészítettem ennek cukormentes változatát. Azon túl, hogy gyümölcscukorral készítettem, annyit változtattam rajta, hogy egy kevés citromhéjat reszeltem bele. Ez nekem hiányzott a múltkoriból, így  valahogy most jobban ízlett.

Hozzávalók:


2 tojás sárgája
8 dkg gyümölcscukor (fruktóz)
1 csapott ek vaniliás pudingpor (főzős)
Kevés reszelt citromhéj
2 dl tej
25 dkg túró
Vanilirúd kikapart belseje vagy vanilia aroma

Elkészítése:

A tojások sárgáját a fruktózzal egy kicsit felhabosítjuk, majd hozzáadjuk a pudingport és egy löttyintésnyi tejet, valamint a reszelt citromhéjat. A maradék tejet a vaniliával felforraljuk. Amikor forr, hozzáöntjük a pudingos masszát, és folyamatos kevergetés mellett addig főzzük, amíg sűrű állaga nem lesz. Lehűtjük, majd a már kihűlt masszába keverjük az áttört túrót, végül botmixerrel pépesítjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése