2016. január 10., vasárnap

Szezámmagos kréker ( gluténmentes)

Még sosem sütöttem gluténmentes lisztből, nem ismerem, és tapasztalatom sincs ezekről a termékekről. Néhány hónapja kaptam egy zacskó tökmaglisztet...mindenképp ki akartam próbálni, csak nem tudtam mire...aztán Viki oldalán találtam egy kréker receptet, megtetszett, és átvariáltam picit.:-) 

Hozzávalók:

15 dkg tökmag liszt
7,5 dkg margarin
70 ml tejszín
1/2 mokkáskanál só
1 kk fokhagyma
4 kk szezámmag
3 kk egész mák

Elkészítése:

A hozzávalókból összegyúrjuk a tésztát. Két sütőpapír közt gyúródeszkán amennyire csak tudjuk, olyan vékonyra sodorjuk. Minél vékonyabb, annál ropogósabb lesz.

Ha kisodortuk, derelyevágóval 2x2-es kockákra vágjuk, megszórjuk szezámmaggal és egész mákkal a tetejét. Süttőpapírral együtt tepsibe tesszük.

180 fokra előmelegített sütőben kb 10 perc akatt megsütjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése