2017. november 26., vasárnap

Gyümölcstorta liszt és cukor nélkül

Gyerekeim gyümölcstortát kértek a hétvégén, én pedig úgy gondoltam, ezúttal úgy készítem el, hogy én is büntetlenül ehessek belőle...az eredmény az lett, hogy akár süthettem volna normál módon is, mert úgy eltűnt, hogy épp csak megkóstolni tudtam. 😊



Hozzávalók:

A tésztához:

4 ek fruktóz
2 tojás
4 ek kakaó
1 tk sütőpor
2 ek olaj

A pudinghoz:

1 cs. vaniliás pudingpor
2 ek fruktóz
3 szem édesítő tabletta
4,5 dl tej
Kevés margarin

A zseléhez:

125 ml víz
25 ml szamóca szörp
3 tk zselatinpor

Mandarin, banán

Elkészítése:

A piskótához a fruktózt a tojással habosra keverjük, majd belecsorgatjuk az olajat, és óvatosan beleforgatjuk a sütőporral elkevert kakaóport. Sütőpapírral bélelt 18 cm-s tortaformába öntjük, 180 fokra előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsütjük.

A pudingporba belekeverjük a fruktózt és az összetört édesítőt, kevés tejjel csomómentesre keverjük, a maradékot felforraljuk, majd belekeverjük és sűrűre főzzük a pudingot. Még forrón belekeverünk egy darabka margarint. 

A közben kihűlt piskótánkra banán szeleteket sorakoztatunk, és ráöntjük a pudingot, lehűtjük.

Elkészítjük a zselét. A langyos szörpbe, belekeverjük a zselatint, majd addig melegítjük, amíg gyöngyözni kezd. Langyosra hűtjük, közben mandarin gerezdeket teszünk a puding tetejére. Erre öntjük a langyos zselét.

Ha megdermedt, akkor vesszük le a torta karimáját, és szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése